Tuesday 17 March 2015

AURAWHITE SKIN SPA WHITE DIAMOND SKINCARE 4 IN 1 (SM)

SET EKSKLUSIF 4 IN 1 AURAWHITE SKINSPA
HARGA : RM 150.00
FREE POSLAJU

• terdiri daripada
Diamond Deep Cleanser
WhiteDiamond Serum
CC Crème Spf 35
Phyto Night Cream.

SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT
PERCUMA SAMPLE AURAMAGIQUE SEBAGAI TREATMENT WAJAH.
CEPAT CEPAT GRAB IT FAST !



FENOMENA KECANTIKAN TERKINI! AURAWHITE SKINSPA REGIM PERAWATAN WAJAH EKSKLUSIF UNTUK PENJAGAAN KULIT WAJAH ANDA. MESTI CUBA PRODUK BERKUALITI TEKNOLOGI DARI PERANCIS. PASTI ANDA JATUH CINTA!
Jerawat Jeragat Kulit Kusam Kendur Blackhead Whitehead Tona Kulit tak sekata Buntu untuk cari Skincare yang berkesan dan Selamat ?


Antaranya Kebaikan Utama SKIN SPA WHITE DIAMOND :
- Fomulasi dari pakar kecantikan yang berpengalaman dan dikaji secara klinikal oleh doktor pakar,terhasil produk premium yang sesuai untuk semua jenis kulit.
- Ia bertekstur halus dengan penyerapan yang 1000x lebih dalam.
- Membersih,menyegar,melembap secara menyeluruh dengan partikel mikro meningkatkan 3x ganda kolagen elastin bagi merawat kedutan,garis halus & anti penuaan.
- Ia melindungi dari radikal bebas & anti penuaan.Menerusi formulasi Intensive Bio Lift ia dapat menegangkan kulit,struktur kulit lebih anjal tidak perlu suntikan atau rawatan laser.
- Membentuk sel kulit lama kepada sel kulit baru dengan proses yang lebih halus.Ia menghasilkan kulit yang baru yang lebih cerah * gebu serta kelembapan kulit dibekalkan dengan bahan aktif Hyaluronic Acid meningkatkan elastiksiti berterusan.
- Gabungan formula berungsi menghalang pembentukan melanin,memudarkan pigmentasi,mengurangkan tompok hitam,menyamaratakan tona kulit & kulit wajah lebih awet muda,cerah gebu sempurna dapat dilihat dalam 7hari pemakaian rejim perawatan wajah exclusive ini.
 CARA PENGGUNAAN :

WAKTU SIANG :
DIAMOND DEEP CLEANSER

Picit cleanser pada tapak tangan campurkan sedikit air , buihkan dan sapu seluruh muka dengan putaran membulat ia membantu membersih kotoran & sisa mekap, melembutkan kulit dengan khasiat buah-buahan & stem sel dapat meremajakan wajah anda dengan rumusan PH seimbang. Bilas wajah dengan air bersih tekapkan dengan tuala bersih.

WHITE DIAMOND SERUM
Picit sekali serum kemudian sapukan serum seluruh wajah. Serum rawatan dari stem sel & kolagen meningkatkan penghasilan kolagen peptida pada kulit serta mempercepatkan pemulihan sel. Kulit lebi cerah, anjal , sekata & halus. Serum rawatan intensif ini dapat menentang kedutan , garis halus, jeragat dan bintik hitam.

CC CREME SPF35
Pelindung matahari dengan tekstur mousse sangat lembut pada kulit anda. Sapukan seluruh muka molekul nano meresap pantas ke dalam kulit untuk melembap dan meyuburkan kulit secara intensif agar kulit lebih lembut dan halus. Dengan pelindungan UV SPF 35 melindungi kulit dari sinaran UVB dan UVA.

(produk tambahan luxuria Magique Toner gunakan sebelum white diamond serum )

WAKTU MALAM :
DIAMOND DEEP CLEANSER

Picit cleanser pada tapak tangan campurkan sedikit air , buihkan dan sapu seluruh muka dengan putaran membulat ia membantu membersih kotoran & sisa mekap, melembutkan kulit dengan khasiat buah-buahan & stem sel dapat meremajakan wajah anda dengan rumusan PH seimbang. Bilas wajah dengan air bersih tekapkan dengan tuala bersih.

WHITE DIAMOND SERUM
Picit sekali serum kemudian sapukan serum seluruh wajah. Serum rawatan dari stem sel & kolagen meningkatkan penghasilan kolagen peptida pada kulit serta mempercepatkan pemulihan sel. Kulit lebi cerah, anjal , sekata & halus. Serum rawatan intensif ini dapat menentang kedutan , garis halus, jeragat dan bintik hitam.

PHYTO STEM NIGHT CREAM
Sapukan krim malam ke seluruh wajah ia membantu menyihatkan dan memulihkan sel kulit untuk meningkatkan tekstur kulit lebih halus & mulus. Ia membekalkan kelembapan, memudarkan cela dan tompok gelap, mengurangkan kedutan & garis halus.

PERCUMA : SAMPLE AURAMAGIQUE
calit 5 dot nipis pada wajah kemudian sapukan seluruh wajah. Ia membantu untuk menangani masalah kulit sebagai krim merawat pemulihan sel kulit baru. Digunakan selang sehari pada waktu malam sahaja.

(produk tambahan luxuria Magique Toner gunakan sebelum white diamond serum )

**** sekiranya anda mempunyai masalah jerawat yang teruk boleh menggunakan BLEMISH SERUM dimana ia membantu untuk mengecutkan jerawat dalam 24 jam kesan dapat di lihat.




KENAPA PERLU MEMILIH PRODUK AURAWHITE SKINSPA ?

• Produk ini Selamat, Halal , Tiada Bahan Kimia Terlarang.
• Mendapat Kelulusan Dari Kementerian Kesihatan Malaysia
• GMP, HACCP, FRANCE Technology System & BUMIPUTERA
• Khidmat Nasihat Dari Pakar Kecantikan Yang Berpengalaman
• Di formulasikan dari Perancis dengan rumusan bahan-bahan berkualiti tinggi
• Antara bahan Utama adalah dari Ekstrak Protein Berlian, L-Glutathione, Hyaluronic Acid, Ekstrak Bunga-bungaan seperti Chamomile, Sakura, Pheony dengan memberi kelainan dari produk yang ada di Pasaran.
• Kesan Seawal 5 hari.
• Merawat komponen sel kulit secara mendalam.
• Tekstur molekul yang lembut merangsang pertumbuhan sel kulit.
• Kulit lebih Cerah, Anjal , Gebu , Flawless selepas menggunakannya secara konsisten.
• Produk yang mendapat permintaan yang tinggi
• 95% kulit lebih anjal & tegang, 87% garis halus & tona lebih sekata, 78% pigmentasi semakin pudar, 92% kulit lebih cerah & lembap.
• Mesti Cuba baru tahu Kesannya…


AURAMAGIQUE 10 IN 1 BENEFITS (SM)
RM 60 SM / RM 70 SS

Diperkaya dgn bahan pencerahan kompleks efektif 10x ganda kuasa pemulihan untuk lebih halus dan lembut. menangani tompok gelap, melanin & pigmentasi. Membantu menyihatkan dan memulihkan sel kulit. mengecutkan jerawat, cela serta bintik hitam.memerangi kekusaman kulit dan tona tidak sekata untuk kulit sempurna dan berseri-seri. Mengandungi vitamin E yang tinggi utk memudarkan parut dan meningkatkan penyerapan pantas nutrien ke dalam kulit, Mengurangkan kedutan dan garis halus.
Cara penggunaan :
Selepas menggunakan PHYTO STEMCELL NIGHT CREAM sapukan auramagique dengan lembut sehingga meresap ke dalam kulit sebelum tidur. Rasailah perbezaaanya kulit anda lembap, halus, cerah & jelita

AURAWHITE 3D DIAMOND SHEET MASK NEW IMPROVEMENT 5PCS / BOX
HARGA : RM 50 SM / RM 55 SS
FREE POSTAGE



IKLAN KAT KOSMO PUN DAH KELUAR ! LULUS KKM OK ! CEPAT GRAB FAST !

Wahhh segarnyaa rasa pakai 3D diamond sheet mask new improvement ni. Ambil dari peti ais terus pakai kat muka 30minit kulit anjal cerah n lembap sgt..Best gile tauu... Boleh kecutkan pori2 tau

NEW PRODUCT 3DM!

SKIN WHITENING . SKIN ELASTICITY . SKIN TIGHTENING

KELEBIHAN 3D DIAMOND SHEET MASK adalah
:

- Mengembalikan keremajaan kulit anda
- Melembapkan kulit
- Anti Penuaan
- Mengecilkan pori-pori pada wajah anda
- Menegangkan kulit wajah yang kendur
- Mencantikan kulit wajah anda
- Menggunakan nano pitera merawat kulit sehingga lapisan paling dalam
- Mengandungi pure hyaluronic acid bagi mengurangkan kedutan pada wajah
- Wajah segar bagai rawatan di salun kecantikan

TIPS : Untuk kesegaran berganda tempatkan mask di dalam peti sejuk dalam rasai kesegaran berganda.. SYok wooo!!!!


 Aura White Magique Toner
HARGA : RM 68 SM / RM 73 SS
FREE POSTAGE


DERMATOLOGY TESTED SKIN SPA

Moisturize and tone skin. Refresh and soften skin texture. Lighten and brighten skin tone. Give skin a fair healthy looking. Diffusely fragrant rose aroma makes you feel relax and comfortable.

Also an excellent in convergence keeps skin fresh by tightening widened pores and giving feeling of refreshment

Direction of use
After face cleansing, use facial cottom and apply Luxuria Diamond Magique Toner onto face, pat gently and evenly.



KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp/ Telegram ke 

019-8722986
@
✉ PM / Inbox kami di facebook page : Impiana Beautee


(Dropship diperlukan . Borong di alu-alukan)

No comments:

Post a Comment